ΤΑ  ΣΤΡΑΒΑ  ΚΑΙ   ΤΑ  ΑΝΑΠΟΔΑ

AD%'>J8Q&$!êë» D E

  

  ΠΟΛΙΤΙΚΑ  ΝΕΑ  ΚΑΙ  ΣΧΟΛΙΑ klik

   

    

       ΕΛΛΕΙΠΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ;;;  ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ  Η ΠΟΛΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

 

 

  Είναι  τουλάχιστο  περίεργο πως ορισμένα  Δικαστήρια,  και ενώ τ α υπόγεια νερά είναι Δημόσιο Αγαθό, και δεν  ανήκουν  σε κανένα    αλλά χορηγούνται  άδειες  χρήσεις για  Συγκεκριμένους  λόγους    μετά από απόφαση των  αρμοδίων  υπηρεσιών  του    Κράτους  στους αιτούντες βάση κανονισμών΄, ΕΚΔΙΔΟΥΝ αποφάσεις ΝΟΜΗΣ  ΥΠΌΓΕΙΟΥ ΝΕΡΟΥ  υπέρ του  ενός ή του άλλου με βάση τον ΑΚ αγνοώντας τον νόμο   1739/1987   που  διέπει  την περίπτωση   ΚΑΙ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ

;

    Σύμφωνα με το ν  1739/1987   άρθρο  9:

       Kάθε νοµικό και φυσικό πρόσωπο έχει δικαίωµα χρήσης του νερού. Το δικαίωµα αυτό ασκείται ύστερα από άδεια που χορηγείται από την αρµόδια κατά κατηγορία χρήσης αρχή, µε την επιφύλαξη της παρ. 4 του άρθρου αυτού κλπ.

Ο  ν. 1739/1987 «διαχείριση των υδατικών πόρων και άλλες διατάξεις»,  υπερισχύει όλων των διατάξεων του Αστικού Κώδικα, ή άλλου ειδικού προηγούμενου νόμου.

           ( Βλέπε και  ΑΠ 48/1999, ΠολΠρΑθ ΕφΛαρ 121/2003, 5834/2004).  Βάζοντας    φαρδιά  πλατειά  την  υπογραφή  τους  κάτω  από  την  επισήμανση

ΜΕΛΕΤΗΣΕ  ΤΗ  ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ  ΣΥΜΦΩΝΑ  ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ……..

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ  ΝΑ ΜΑΣ  ΠΟΥΝ ΤΙ  ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ;;;;;;;;;

ΚΑΤΑ  ΤΗ  ΓΝΩΜΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΛΕΣ  ΑΥΤΕΣ  ΟΙ  ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ  ΕΙΝΑΙ  ΑΚΥΡΕΣ  ΑΝ  ΟΧΙ  ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ;;;;;  ΔΕΝ  ΝΟΜΙΖΕΤΕ  ΟΤΙ  ΚΑΤΙ  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΓΙΝΕΙ;;;;;

ΚΑΙ ΤΟ  ΕΡΩΤΗΜΑ:  ΕΙΝΑΙ  ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ  Ο ΠΟΛΙΤΗΣ  ΝΑ ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΕΙ ΣΕ  ΤΕΤΟΙΕΣ  ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ  ΟΤΑΝ  ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ  ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ;;;;  ΔΕΝ  ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ;;;;  ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΓΙΝΕΙ;;;;;ΓΙΑ ΤΗΝ  ΟΡΘΟΤΗΤΑ  ΤΩΝ  ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ  ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ  ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ;;;;;ΜΗΠΩΣ Α  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΚΑΤΑΣΤΕΙ  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ  ΚΑΤΑ  ΤΗΝ  ΕΚΔ[ΚΑΣΗ  Η Η Γ ΝΩΜΗ ΤΗΣ  ΑΡΜΟΔΙΑΣ    ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ  ΥΔΑΤΩΝ;;;;

 

 

         Γιατί  να     μαθαίνουν οι ένοικοι,    ποιος καλεί   ποιον;

 

 

Αρκετά    συχνά   οι  Δικαστικές   αρχές  καλούν   για   προκαταρκτική   κυρίως   εξέταση   διάφορους πολίτες  με  

«τηλεφωνικά  σήματα»  δια των  Αστυνομικών   Τμημάτων που  επιδίδει  στον καλούμενο   προφανώς κάποιο  αστυνομικό όργανο.  Αρκετά   συχνά  πάλι    τα  σήματα   αυτά   δεν παραδίδονται  στον παραλήπτη ή σε  κάποιο συγγενικό  του πρόσωπο   αλλά  βρίσκονται   πεταμένα  κάτω  από  την πόρτα, είτε  γιατί  έλειπε  ο παραλήπτης   είτε  γιατί  απέφυγε  να ανοίξει.  Με  κίνδυνο  να  χαθεί  το  «σήμα», να μην  προσέλθει  ο πολίτης  στη  Δικαστική  Αρχή  και να  υποστεί  όλες  τις  συνέπειες.

ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑΜΕ  λοιπόν  την ηγεσία της  Αστυνομίας να  δώσει  οδηγίες   στα αστυνομικά  όργανα να  επιμένουν  λίγο  παραπάνω   και να επιδίδουν  σωστά   τις  κλήσεις   αυτές.  Πέραν  της  απώλειας  υπάρχει κι  ένας  άλλος πιο  σοβαρός λόγος:  Αν  πρόκειται   για  πολυκατοικία, δεν  υπάρχει  κανένας  λόγος να  διαβάζουν όλοι οι ένοικοι, αφού   το  βρίσκουν μπροστά  τους,  ποιος  καλεί   ποιον;

Αλλωστε  σύμφωνα   με την  Πολιτική   Δικονομία  και οι  δικαστικοί  επιμελητές   όταν  κάνουν  θυροκόλληση  το κύριο σώμα  του εγγράφου   πρέπει  είναι  μέσα  σε φάκελο ώστε να  μη  διαβάζεταιΑΡΘΡΟ  128  Κωδ.Πολ.Δικονομίας.

 

ΣΤΑ  ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ  ΜΕΤΡΑ

 :

Να γίνει  νέα   εναρμονισμένη  νομοθεσία  με  προβλέψεις  και για  τα  ασφαλιστικά μέτρα:

Διότι  δεν  είναι  δυνατό  να ισχύουν  οι ίδιες προυποθέσεις   κρίσεως/πιθανολόγηση/    για το  αν  γαυγίζει  ο  σκύλος  του  διπλανού, με  το ότι  κάποιος  ποτίζει  το περιβόλι του   από  πιθανώς, λέμε  πιθανώς, παράνομη  γεώτρηση    για να μην  του    ξεραθεί. ΕΙΝΑΙ σίγουρο  ότι  πρέπει  να  υπάρξει     κάποια  εξειδίκευση  και επειδή κάποιος  γείτονάς  του τσακώθηκε  με τη  γυναίκα  του. ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ  βρήκαμε  την πιθανολόγηση   άντε  να  τα  σαρώνουμε  όλα   στο   ίδιο  τσουβάλι. Διότι   αυτό μαρτυρεί   τουλάχιστον   προχειρότητα   και  η αποφυγή  απόδοσης  δικαίου  για  την οποία  πρέπει να  έχουν  γνώμη  και  οι  ειδικοί  επιστήμονες των  υπηρεσιών  που  ανάγονται  τα  ζητήματα  αυτά.

ΟΘΕΝ  ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ  ΝΕΕΣ   ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΑΣ ΤΙΣ  ΜΕΛΕΤΉΣΟΥΝ  ΟΙ  ΑΡΜΟΔΙΟΙ  ΚΑΙ  ΔΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ!  ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ   ΤΟ  ΘΕΜΑ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.   .ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ Η ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΗΣΗ, ΝΑ  ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ  ΜΟΝΟ   ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ  ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΔΕΙΤΕ  ΜΙΑ  ΤΡΑΓΙΚΗ  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

 

     Άρθρο 116 του  ΚπολΔ  περί «Καθήκοντος   της  Αληθείας»

 

         Αφορμή για το  ερώτημα  μας δίνει   μια  απάντηση  του  προέδρου  του  ΔΣΠ κ. Γιώργου  Σταματόγιαννη  προς τον οποίο απευθύναμε  το ακόλουθο έγγραφο:                                                           " Πειραιάς 4-6-2015  

      Σχετικό:964/18-5-2015  δικό σας

      Κύριε πρόεδρε, σας επισημαίνουμε ότι μέχρι  στιγμής δεν λάβαμε καμία απάντηση για ενέργειες  προ τα μέλη  σας να τηρούν  το  Άρθρο 116 του   ΚπολΔ  περί «Καθήκοντος   της Αληθείας» , ήτοι περί της  υποχρέωσης:

      «Οι διάδικοι,  οι νόμιμοι αντιπρόσωποι  και οι πληρεξούσιοί τους οφείλουν να τηρούν τους κανόνες των χρηστών ηθών και της καλής πίστης, να αποφεύγουν ενέργειες που φανερά οδηγούν στην παρέλκυση της δίκης, να εκθέτουν τα πραγματικά γεγονότα που αναφέρονται στην υπόθεση, έτσι ακριβώς όπως τα γνωρίζουν με πληρότητα και σύμφωνα με την αλήθεια, αποφεύγοντας διφορούμενες και ασαφείς εκφράσεις».

      Ως γνωστόν το θέμα ξεκίνησε  από  την  τακτική    Δικηγόρου, μέλους σας, για τον οποίο   υποβάλαμε  έγγραφο ερώτημα,   στο   Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο Δικηγόρων, το οποίο παρέπεμψε το θέμα σε σας, αλλά δεν γνωρίζουμε τι απέγινε.  

     Κατόπιν  αυτού παρακαλώ να με ενημερώσετε εγγράφως σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί μέχρι σήμερα.

                                         Βασίλης  Κουτουζής

Κοινοποίηση: ΑΠΣΔ Αρείου Πάγου"

     ΣΣ: Διότι  θεμιτή  η κάποια  υπερβολή "για την υποστήριξη του πελάτη" αθέμιτη όμως  η με δόλο ψευδολογία, η ανακρίβεια, η παρελκυστική τακτική  και όλα τα συναφή.

 

      Τηρήθηκαν    οι κανόνες  Πολιτικής και Διοικητικής  Δικονομίας;

 

       Μόλις πριν λίγες μέρες   η Εφέτης  κα    Ειρήνη   Γιανναδάκη,  πρόεδρος της Ενώσεως  Διοικητικών   Δικαστών, υποστήριξε   στην εκπομπή «ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ»  του ΜΕΓΚΑ     ότι «Λόγω της εισόδου νέων δικαστών στα μονομελή  Δικαστήρια, μετά την κατάργηση  των τριμελών συνθέσεων, δεν  είμαι καθόλου σίγουρη, εγώ, ότι οι δικαστικές αποφάσεις  που βγαίνουν είναι όλες σωστές και ορισμένες φορές η βλάβη, ενδεχομένως, που επέρχεται  σε κάποιους από μη ορθή απόφαση, να είναι και ανεπανόρθωτη».

      Με αυτό το δεδομένο  αναγνώστης  μας  απηύθυνε προς την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου  κα Ευτέρπη  Κουτζαμάνη  την παράκληση να ερευνηθεί,  αν κατά την έκδοση της  22/ 20-5-2015 απόφασης  του Ειρηνοδικείου Καλαυρίας- το οποίο σημειωτέον  στερείται μόνιμου Ειρηνοδίκη-   αν  τηρήθηκαν  όπως θα έπρεπε οι κανόνες  Πολιτικής και Διοικητικής  Δικονομίας.

 

     Τα   νέα  διπλώματα   ισχύουν  και   σαν    ταυτότητες

 

     Ισως και να έγινε  αλλά να ξεχάστηκε. Εννοούμε   την  εγκύκλιο   των  Διευθύνσεων  Διοικητικού των Υπουργείων, καθώς και  των  Διευθύνσεων  Διοίκησης των Περιφερειών,  με την οποία θα γνωστοποιούσαν    στους φορείς του δημοσίου τομέα που εποπτεύουν, συμπεριλαμβανομένων και των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού της περιοχής ευθύνης τους ότι  με το Νόμο  3731/2008 (Φ.Ε.Κ.263/Α΄/23-12-2008), για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη στις καθημερινές συναλλαγές του με τη Διοίκηση:   «4. Τα στοιχεία της ταυτότητας που αναφέρονται στην αίτηση, όταν πρόκειται για Έλληνες πολίτες, αποδεικνύονται από το δελτίο ταυτότητας ή τη σχετική προσωρινή βεβαίωση της αρμόδιας αρχής ή το διαβατήριο ή την άδεια οδήγησης ή το ατομικό βιβλιάριο υγείας όλων των ασφαλιστικών φορέων».  

      Ετσι σήμερα  πολλοί  υπάλληλοι των ΚΕΠ, όταν σε κάποιες περιπτώσεις  ο   προσερχόμενος για εξυπηρέτηση  πολίτης  δεν μοιάζει – λόγω ηλικίας- με τη φωτογραφία της ταυτότητας, αρνούνται να δεχτούν το  νέο  δίπλωμα  που η μεγαλύτερη    διάρκεια   ισχύος  του είναι   τρία χρόνια  και έχει πρόσφατη φωτογραφία του  και έχει περάσει και από τη ΓΑΔΑ.

     Βέβαια πέραν αυτού, άγνοια νόμου  δεν δικαιολογείται, αλλά,,,,, ας γίνει μια  εγκύκλιος υπόμνησης  προς αποφυγή   ταλαιπωριών των πολιτών.

 

     Λόγω απειρίας  εκδίδονται  λανθασμένες  δικαστικές αποφάσεις;

 

    « Λόγω της εισόδου νέων δικαστών στα μονομελή  Δικαστήρια, μετά την κατάργηση  των τριμελών συνθέσεων, δεν είμαι καθόλου σίγουρη, εγώ, ότι οι δικαστικές αποφάσεις  που βγαίνουν είναι όλες σωστές και ορισμένες φορές η βλάβη, ενδεχομένως, που επέρχεται  σε κάποιους από μη ορθή απόφαση, να είναι και ανεπανόρθωτη».

     

     Αυτό  που υποστηρίξαμε  πολλές  φορές  σε άρθρα μας (διαβάστε πιο κάτω) για  τη βελτίωση  πολλών δικαστών  διαφόρων κλάδων και βαθμών,   αλλά και της Δικονομίας   διατυπώθηκε αβίαστα και χωρίς  κανέναν ενδοιασμό  από την πρόεδρο Εφετών κα Ειρήνη   Γιανναδάκη,  πρόεδρο Ενώσεως Διοικητικών   δικαστών  στην εκπομπή «ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ»  του ΜΕΓΚΑ  (παρουσίαση  Σωτήρης  Δανέζης ) την Κυριακή 17/5/2015  το βράδυ ( Δείτε  από 42ο λεπτό). με τίτλο « Αρνησιδικία». Χρήσιμο είναι  να δείτε όλη την εκπομπή.

      Αυτό είναι ένα μεγάλο ζήτημα στην απονομή της Δικαιοσύνης, διευκρινίζει η κα Γιανναδάκη, διότι η έλλειψη τριμελών επιτροπών, προκαλεί  ανασφάλεια  στους νέους δικαστές  που δεν έχουν κάποιον έμπειρο κοντά τους, και μαζί με την απειρία, την πολυνομία και την ελλειπή ενημέρωση,  καθυστερούν και την έκδοση των αποφάσεων.

 

    Τη νομιμότητα δύο αποφάσεων του Ειρηνοδικείου Καλαβρίας  ερευνά το Εφετείο Πειραιά  ύστερα  από παραγγελία της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου κας Ευτέρπης Κουτζαμάνη. Και οι δύο  αποφάσεις  που εξέδωσαν Ειρηνοδίκες άλλων περιοχών αφού ο Πόρος στερείται Ειρηνοδίκη, έχουν υπεισέλθει σε  αρμοδιότητα  άλλου δικαστηρίου (διοικητικού) προκειμένου να ικανοποιήσουν αίτημα ασφαλιστικών μέτρων  που όμως  εκφεύγει  της αρμοδιότητάς τους  διότι δεν πρόκειται για διαφορές ή υποθέσεις του ιδιωτικού δικαίου, αλλά για σχέσεις του Δημοσίου με τους πολίτες.

     «Τα πολιτικά δικαστήρια, σύμφωνα με την Δικονομία, απαγορεύεται να επεμβαίνουν σε διοικητικές διαφορές ή υποθέσεις που υπάγονται    σε  διοικητικά δικαστήρια ή αρχές,   όπως επίσης τα διοικητικά  σε διαφορές ή υποθέσεις του ιδιωτικού δικαίου και επιτρέπεται μόνο η εξέταση  των ζητημάτων που ανακύπτουν παρεμπιπτόντως».

     Αυτό συμβαίνει συχνά διότι σε κάποια  σημεία  ο  ΚπολΔ δεν είναι  σαφής, κάτι που έχουμε ζητήσει να γίνει, ή  είναι ελλιπής  η ενημέρωση, ή λόγω φόρτου  δεν γίνεται.

     Περί αυτών και άλλων έχουμε γράψει πολλές φορές, διότι οι περιπτώσεις είναι πάμπολλες.(δείτε πιο κάτω)

     Πιο πρόσφατη  η απόφαση του Ειρηνοδικείου  Χαλανδρίου  που μετά από αίτηση  ιδιώτη, διορίζει προσωρινή  διοίκηση στην… ΕΡΤ με διάφορες απαγορεύσεις  στην περιουσία της, που όμως  αυτή έχει περιέλθει στο Υπουργείο Οικονομικών (ΔΤ), έχει δημιουργηθεί η ΝΕΡΙΤ με νόμο  που εκμεταλλεύεται την περιουσία  της πρώην ΕΡΤ, και που τώρα  η νέα Κυβέρνηση  σχεδιάζει επαναλειτουργία  της ΕΡΤ με νόμο.

   Όταν  γίνει αυτό τι θα συμβεί; Θα πάει η διοίκηση  της απόφασης του Ειρηνοδικείου Χαλανδρίου να εγκατασταθεί και να διεκδικήσει  την περιουσία;

     Να κάνουμε κάποιον χαρακτηρισμό;  Ας τον αποφύγουμε καλύτερα.

 

        Να   αυτοεξαιρούνται  οι  Ειρηνοδίκες  που δεν .... γνωρίζουν  

 

       Διαβάζουμε  σε  απόφαση  Ειρηνοδικείου   που εξέδωσε ειρηνοδίκης  48  μέρες  μετά  από την εκδίκαση  μιας υπόθεσης, ενώ σύμφωνα  με το  691  ΚπολΔ  έπρεπε να εκδοθεί εντός 20 ημερών:

 «…..  Αλλωστε η συγκριμένη διαφορά θα πρέπει να μελετηθεί και  συγκριθεί επιτοπίως  από έχοντες ειδικές γνώσεις επιστήμης και τέχνης, που σημαίνει  ότι η επίδικη  υπόθεση δεν πρέπει  να κριθεί  με την προκείμενη ειδική διαδικασία  των ασφαλιστικών   μέτρων….»

      Δηλαδή  τι  εννοεί, να  δικάζουν  οι  έχοντες  ειδικές  γνώσεις  επιστήμης και  τέχνης  μη  δικαστές;

      Πρόταση:  Όταν  κάποιοι  Ειρηνοδίκες  δεν  έχουν τις ανάλογες γνώσεις, είτε δεν θέλουν να ερευνήσουν το θέμα  σε βάθος, να  αυτοεξαιρούνται αντί να βγάζουν    λανθασμένες αποφάσεις  που διατηρούν την αδικία.

      Η να κάτσουν να διαβάσουν  αντί μιας .....εύκολης λύσης! Σε καμία περίπτωση δεν  θα πρέπει, δικηγόροι (!)  και αιτούντες να τους πιάνουν "αδιάβαστους".

      Επειτα τέτοιες  διατυπώσεις δεν τους κολακεύουν καθόλου! /13-11-14/

 

Κάδοι απορριμμάτων στις γωνίες των διασταυρώσεων προς την πλευρά  που πρέπει να ελέγξει ο οδηγός, παρκαρισμένα  αυτοκίνητα προς την πλευρά  που πρέπει να ελέγξει ο οδηγός,   και  πινακίδες  ΣΤΟΠ  που δεν φαίνονται ή έχουν ξεβάψει   με το χρόνο, πέρα από  τα  τυχόν  ανθρώπινα  λάθη, είναι οι  τρεις   βασικές αιτίες συγκρούσεων στις διασταυρώσεις  οδών που δεν έχουν φανάρια, ιδίως  αυτοκινήτων  με μηχανάκια- μηχανές, των οποίων οι οδηγοί πιστεύουν ότι έτσι ή  αλλιώς έχουν…προτεραιότητα λόγω …ευελιξίας.

     Διότι  κι αν ακόμα κάποιος  οδηγός γνωρίζει  ή αντιληφθεί το ΣΤΟΠ, για να δει  αν έρχεται κάποιο όχημα από την πλευρά  της προτεραιότητας, θα πρέπει   να βγει ως  τη μέση του δρόμου. Και  ο ερχόμενος έρχεται πολύ άκρη και δεν προσέξει, θα πέσει πάνω  του και το δίκιο θα είναι  με το μέρος του  αφού  από την άλλη πλευρά υπάρχει ΣΤΟΠ. Στο οποίο πόσο να περιμένει ο οδηγός αφού δεν βλέπει. Ιδίως αν είναι μηχανή η μηχανάκι και αν επιπλέον δεν έχει αναμμένο   το φως  τη  νύχτα. 

    Όταν λείπουν οι κάδοι και δεν υπάρχουν παρκαρισμένα,  τότε το πεδίο ορατότητας επιτρέπει  στον οδηγό  να δει αν έρχεται κάποιος. Αλλιώς όσο  και να περιμένει  δεν γίνεται τίποτα, πρέπει  σιγά – σιγά  να  βγει, αλλά  κάποτε και αυτό αποβαίνει μοιραίο.

    ΑΠΟΨΗ:

  Η  Τροχαία  να επισημάνει τις φθαρμένες  πινακίδες, να  ελέγχει τη στάθμευση  σε τέτοιες γωνίες, να ειδοποιήσει τους Δήμους  να βάλλουν του κάδους  στα    σημεία  που δεν είναι αναγκαία  η ορατότητα  του οδηγού.  21/10/14

 

                       Δικαστικές   αποφάσεις   και πολιτικές παρεμβάσεις

 

       Μπορούν  να επηρεαστούν  στην κρίση τους  οι  δικαστές;  Λόγω οικονομικού συμφέροντος  ή κομματικής ή πολιτικής παρέμβασης;

       Κάποτε – κάποτε  … προκύπτουν  και κάποιοι  επίορκοι  με τα παραδικαστικά κυκλώματα.

       Όμως   αυτό  δεν μπορεί  να συμβαίνει  κατά το δοκούν των ενδιαφερομένων.

        Διότι  ο δικαστής, για να κάνει το άσπρο μαύρο θα πρέπει  κάπου να το στηρίξει. Κι αυτό  όχι μόνο  δεν είναι πάντα εύκολο,  συχνά σκοντάφτει στους νόμους και στη συνείδηση του μεγάλου αριθμού των δικαστών,  αλλά υπάρχουν και νομικές διαδικασίες  που μπορούν να ανατρέψουν την κρίση και το αποτέλεσμα, με αποκορύφωμα την αγωγή κακοδικίας  και την παραπομπή στο  Πειθαρχικό  Συμβούλιο  Δικαστών. Δεν υπάρχει απόλυτο απυρόβλητο!

   Αυτό  ας το έχουν υπ όψη τους όσοι επιδιώκουν δικαστικές αποφάσεις που θα βασίζονται σε τέτοιες  παρεμβάσεις. Διότι τελικά  μόνος ωφελημένος  είναι ο δικηγόρος που αμείβεται για τις υπηρεσίες του!/18-10-14/

 

     

       Η    αξιοπρέπεια   των   μεταναστών  και   των   γηγενών   Τροιζηνίων

    Εμείς γράψαμε:

    Ο  έλεγχος  των  αλλοδαπών στην περιοχή Τροιζηνίας

    Επικρίθηκε  και επικρίνεται  από διάφορα πρόσωπα  συγκεκριμένης  πολιτικής  παράταξης, διαφόρων επιπέδων,   ιδιοτήτων και βαθμών   ο  έλεγχος των  κάθε είδους αλλοδαπών   από την Ελληνική  Αστυνομία  ως  δήθεν…..  εξοντωτικός!

   Να τους συγχαρούμε, να  τους καυτηριάσουμε; Άγνωστο. Γιατί  όλοι αυτοί που  φωνάζουν δήθεν για τα δικαιώματα των αλλοδαπών  εργατών, είναι εκείνοι που θέλουν να τους έχουν  να  δουλεύουν  στα  πράγματι ξέφραγα  αμπέλια  της Τροιζηνίας  παράνομοι και ανασφάλιστοι, κάτω  από την εκμετάλλευση.

   Διότι  ο παραμένων νόμιμα στην Ελλάδα αλλοδαπός, και μεροκάματο θα έχει αφού χρειάζονται εργατικά χέρια και ασφάλιση  θα έχει, και τα παιδιά του θα πηγαίνουν στο σχολείο  και όλα όσα απορρέουν από τις διακρατικές  συμβάσεις.

   Ετσι είναι πρόδηλο  ότι  μόνο  κομματική εκμετάλλευση επιδιώκουν, που  στην Τροιζηνία μόνο κακό τους κάνει.

   Και  κάτι τελευταίο: Γνωρίζουν   οι κύριοι  που διαμαρτύρονται  αν οι νόμιμοι  μετανάστες  θέλουν τους παράνομους  στην Ελλάδα;/26-9-14/

     Επί του  ανωτέρω  σχολίου  λάβαμε  30/9 την ακόλουθη απάντηση:

     «Αγαπητέ κ. Κουτουζή,

     Η τωρινή αξιωματική αντιπολίτευση και η νέα περιφερειακή διοίκηση δε φέρει καμία ευθύνη για την, επιεικώς, λανθασμένη, μεταναστευτική πολιτική της συγκυβέρνησης. Με τις επιχειρήσεις «σκούπα» δε λύνεται το τεράστιο αυτό πρόβλημα. Το να επιδιώκουμε συνθήκες αξιοπρεπούς ανθρώπινης διαβίωσης για τους μετανάστες, δε νομίζω ότι αποτελεί εγκληματική ενέργεια.

   Με εκτίμηση   Παναγιώτης Χατζηπέρος   Αντιπεριφερειάρχης Νήσων

   ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πιστεύουμε ότι  ο  παλαιός μας φίλος κ. Τάκης Χατζηπέρος θα συμφωνεί  πως όταν  ένας  παράγων  καταλαμβάνει  δημόσια  θέση τότε πρέπει να αφήνει την όποια κομματική του  ταυτότητα  εκτός Θέσης, Αντιπεριφέρειας, - δεν ομιλούμε για βουλευτές που συνεχίζουν να την έχουν -,  και πράγματι «να ασχολείται με τις συνθήκες  αξιοπρεπούς  ανθρώπινης διαβίωσης για τους  «νόμιμους μετανάστες», αλλά και  τα συμφέροντα και την  ασφάλεια όλων  των γηγενών  Τροιζηνίων,  που σημειωτέον  κάποιος αριθμός ψήφισε  αυτόν  και την παράταξή  στην  οποία ήταν υποψήφιος. Οτι δεν δικαιούται επίσης να τα βάζει με τα όργανα του Κράτους  δημοσίως   για λόγους μικροπολιτικής. Αν πρέπει,  κάνει τις  αναφορές του αρμοδίως  εναντίον  όσων παρανόμησαν ή αν είναι στη δικαιοδοσία του επιβάλλει ποινές. Αλλωστε  οι συσκέψεις  των κτηματιών Τροιζηνίων μαρτυρούν πολλά.     (Η  νόμιμη  παραμονή  ειδικευμένων  αλλοδαπών  >>>>>>>>>>>>>)

    Εκτός  αυτού εμείς στο σχόλιό  μας δεν αναφερθήκαμε στον κ. Χατζηπέρο, δεν μπορούμε να καταλάβουμε υπέρ τίνος ομιλεί,  ούτε  και  μιλήσαμε για εγκληματική ενέργεια  κάποιου ή κάποιων.

 

 

    Το παρατηρήσαμε  προσφάτως, αν και έχει περάσει ένας χρόνος  από την επίδοση   του δικόγραφου   που είναι κολλημένο το δικαστικό  αυτό  ένσημο. Το ένσημο αυτό, εμφανώς  ξεκολλημένο  από άλλο δικόγραφο - έχει επάνω  σφραγίδα που δεν επεκτείνεται  στο σώμα του  νέου δικογράφου -  και  είναι στερεωμένο  με συρραπτικό μηχάνημα. Συμβαίνουν κι αυτά στο χώρο της Δικαιοσύνης  για 2 € που κάνει το ένσημο. Αν ενδιαφέρει τον κ. Εισαγγελέα  έχουμε  στη διάθεσή του το δικόγραφο.

      Οπως έχουμε επίσης και   μια  απόδειξη  που κόπηκε   δύο χρόνια  μετά από τότε  που εισπράχτηκαν τα χρήματα, με παλιά ημερομηνία  σε νεότερο μπλοκ. Συμβαίνουν  κι αυτά  καμιά φορά!

 

         Ενημέρωση  και μεταθέσεις  των δικαστικών

 

      Να  πούμε  ότι  η Δικαιοσύνη  λειτουργεί  «έτσι  και ως έτυχε»;  Δεν θα ήταν  σωστό, γιατί  οι περισσότεροι   δικαστικοί λειτουργοί  είναι  άψογοι, ικανοί, ενημερωμένοι  πάνω στη νομοθεσία  η οποία αλλάξει συνεχώς.

     Όμως ένα  ποσοστό πάσχει  από ενημέρωση, πιθανώς λόγω έλλειψης μέσων, χρόνου και  δεν ξέρουμε  τι άλλο, και αποδεικνύεται  ανεπαρκές.

     Διότι   τι   άλλο  μπορεί να  σημαίνει  όταν σου λέει «περιμένετε  να πάρω  έναν συνάδελφο ή τον προϊστάμενο  διότι δεν το ξέρω», ή τους «πιάνεις» να έχουν παραβεί  τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας;

     Δεν θα θέλαμε   να αναφέρουμε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όμως θα ρωτούσαμε  μια και είναι  της….. μόδας, μήπως  θα πρέπει να γίνει  αξιολόγηση και των δικαστικών λειτουργών;

     Διότι  η ανεπάρκεια κάποιων «βολεύει   τους  επιτήδειους  καιροσκόπους».

     Και κάτι  τελευταίο: Καλό είναι να μετατεθούν όσοι  έχουν πολλά  χρόνια στο ίδιο μέρος. Ιδίως κάποιοι Ειρηνοδίκες  που έχουν αρχίσει…..  να πλήττουν  στο μέρος που  υπηρετούν.

 

 

         Κωλυσιεργία  των Υπηρεσιών Υδάτων των Περιφερειών

 

    Σύμφωνα με το άρθρο 186 παρ. ΙΙ Γ.α.ii τρίτο εδάφιο του Ν.3852/2010 η εξέταση των  αιτήσεων για άδεια χρήσης νερού και εκτέλεσης έργου αξιοποίησής τους ασκείται από τις  Περιφέρειες. Οι Υπηρεσίες αυτές είναι υπεύθυνες για την πληρότητα του φακέλου αδειοδότησης, το διοικητικό έλεγχο, τον έλεγχο τήρησης των κανονιστικών αποφάσεων, τη διενέργεια επιτόπιου ελέγχου καθώς και για την εισήγηση σχετικά με τη χορήγηση ή μη της άδειας προς την αρμόδια Δ/νση Υδάτων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Στη συνέχεια η Δ/νση Υδάτων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης διαμορφώνει την τελική εισήγηση για τη χορήγηση ή μη της άδειας προς το Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης  Διοίκησης αφού ελέγξει τη συμβατότητα της χρήσης με το Σχέδιο Διαχείρισης της συγκεκριμένης Λεκάνης Απορροής ποταμού, εφόσον αυτό υπάρχει (Ν.3199/2003, άρθρο 7). Δηλαδή δύο φορές το ίδιο πράγμα, διότι οι δεύτεροι που θα υπογράψουν δεν εμπιστεύονται  τους  πρώτους.

     Αυτά προβλέπει  ο πολύς «Καλλικράτης»! Όμως   το μόνο που αποδείχτηκε μέχρι σήμερα  είναι η «Κωλυσιεργία»  που εντοπίζεται  στις  Υπηρεσίες Υδάτων των Περιφερειών. Πρώτον  γιατί υπηρετούν λίγοι γεωλόγοι, οι υποθέσεις  πάρα πολλές  και οι επικεφαλής  των Υπηρεσιών δεν είναι  γεωλόγοι ώστε να  είναι ενημερωμένοι  και να προχωρούν  τα θέματα. Πριν  από το 2010 οι υποθέσεις  προχωρούσαν   ταχύτατα. Τώρα καρκινοβατούν. Γι αυτό και κάθε τόσο  η Ειδική Γραμματεία  Υδάτων  δημοσιεύει  Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις  για  να μπαλώσει  την κατάσταση  με αποτέλεσμα  να καλύπτει  «πάσαν νόσον και πάσαν….»

      Λύση:  Να παύσουν να υπάρχουν οι μεσάζοντες των Περιφερειών, και να ενισχυθούν  οι Αποκεντρωμένες  με γεωλόγους. Διότι από τη «λεχώνα στη μαμή, χάνεται  το παιδί» τη στιγμή που δεν ελέγχει κανείς!

 

 

Παραβάσεις   που  οι περισσότεροι τις  γράφουν στα…. 

 

     Απαγορεύεται η  στάθμευση σε θέση όπου βρίσκεται κεκλιμμένο επίπεδο (ράμπα) διάβασης Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ) άρθρο 34  ιστ ΚΟΚ ποινή  150 € ……;  

   Επίσης η  οδήγηση σε πλατείες, πεζοδρόμια, πεζόδρομους, νησίδες ή ερείσματα, τα οποία προορίζονται για κυκλοφορία των πεζών, εκτός από περιπτώσεις απόλυτης ανάγκης ή όταν αυτό επιτρέπεται με ειδική ρύθμιση  τιμωρείται από  το άρθρο  16.4  του ΚΟΚ  με  πρόστιμο  200€ και  5 βαθμούς  point  System.

   Ακόμη η  οδήγηση με ακουστικά ραδιοφώνου, κινητά τηλέφωνα, μη ελευθερία κινήσεων. (πλην ανοιχτής ακρόασης ή ακουστικών ασύρματης επικοινωνίας)  τιμωρείται από το άρθρο 13.2 του ΚΟΚ με πρόστιμο 100 €,   αφαίρεση  αδείας  οδήγησης   για  30 μέρες   και  3  βαθμούς    point  System.

Άλλες παραβάσεις

 

 

          Όταν  η Δικαστική  «ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ» την Εκτελεστική  Εξουσία

 

      Μας ρωτούν και  ρωτάμε  και  μεις   για να απαντήσουμε:

     Το   Ειρηνοδικείο  Καλαυρίας  με την 12/2014  απόφασή του  «απαγορεύει στους καθών να αντλήσουν νερό από την επίδικη γεώτρηση που ανοίχτηκε με την υπ. αρ. πρωτ. 35084/1272/31-7-2013 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής και βρίσκεται εντός  ιδιοκτησίας των………..   μέχρι να εκδοθεί τελεσίδικη απόφαση επί εγερθησομένης αγωγής του αιτούντα κατά των καθών» 

      Όμως   η  απόφαση  του ΓΓ  στο αποφασιστικό  της  παρ. 6  ίν  επιτάσσει:

    iv. Οι δικαιούχοι υποχρεούνται να προσκομίσουν στην Υπηρεσία ακόμα και σε περίπτωση  ανεπιτυχούς ανόρυξης κάθε στοιχείο που έχει αποκτηθεί κατά τη φάση εκτέλεσης του έργου σχετικά με τη δυναμικότητα ανάπτυξης και το βάθος του υπόγειου υδροφόρου ορίζοντα ή υδροφορέα   (λιθολογική  τομή γεώτρησης - πηγάδι, βάθος υδροφόρου ορίζοντα – ελεύθερη στάθμη, ωφέλιμη παροχή από την επεξεργασία των στοιχείων των δοκιμαστικών αντλήσεων, καμπύλες άντλησης, πτώση στάθμης κατά   την άντληση κλπ).

   Αυτή η επιταγή  αφορά   καθαρά την  Υπηρεσία Υδάτων και  υλοποιείται  για να γνωρίζει  τα στοιχεία  του υδροφόρου ορίζοντα κλπ  για γενικότερη  χρήση, το ειδικό  ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη  γεώτρηση  είναι μηδαμινό.

    Ερωτάται, λοιπόν,  η απαγόρευση  ισχύει  και για δοκιμαστική άντληση; Η υπάρχει  νομικό  πλαίσιο  που μπορεί να γίνει μόνο αυτή;

    Και κάτι  ακόμη: Μπορούν  τα πολιτικά δικαστήρια, και δη τα Ειρηνοδικεία  να αποφασίζουν  για τόσο ειδικά, ευαίσθητα, πιεστικά θέματα, ή αυτό γίνεται  εξ αιτίας  της ελαστικότητας  της Πολιτικής Δικονομίας  γύρω από  τα ασφαλιστικά;

    Αν  θέλετε  η απάντηση μπορεί να δημοσιευτεί και επώνυμα.  

    Εμείς  θα παρακαλούσαμε  τον κ. Εισαγγελέα  να διατάξει δοκιμαστική  άντληση   για τη λύση του προβλήματος.

 

 

         

            «Καπέλωμα»  της Διοίκησης  από Πολιτικό Δικαστήριο;

 

       Ένα  πολύ ενδιαφέρον ερώτημα  τέθηκε  στον Πρόεδρο  του Αρείου Πάγου  και την Εισαγγελέα του Ανώτατου  αυτού  Δικαστηρίου  καθώς και τον  πρόεδρο   Συμβουλίου Επικρατείας:

      Το Ειρηνοδικείο Καλαυρίας εξέδωσε την   με αριθμό  12/2014  απόφαση του  Ασφαλιστικών  μέτρων καταργώντας  ή θέτοντας  στο περιθώριο  στην ουσία  την  Δεύτερη Εξουσία την Εκτελεστική, τη Διοίκηση, αδρανοποιώντας απόφασή της.

       Και ερωτάται  είχε το δικαίωμα το  συγκεκριμένο Δικαστήριο  βάσει του Κώδικα Πολιτικής  και της Διοικητικής Δικονομίας να αποφασίσει επί της συγκεκριμένης  απόφασης της Διοίκησης της οποίας  την νόμιμη  εφαρμογή υποχρεούται να επιβλέψει η ίδια η Διοίκηση  βάση του ν. 3199/2003  άρθρο 13;

      Περισσότερα όταν υπάρξει απάντηση  σχετικά με  το «καπέλωμα»  Διοίκησης.

 

 

          «Αναφορά  κατά   του   Ειρηνοδίκου  στον   Εισαγγελέα»;

 

  Προς  τον  Αρειο Πάγο  κ. Πρόεδρο  Συμβουλίου   Επιθεώρησης Δικαστηρίων, απευθύναμε 12/2/114 το ακόλουθο έγγραφο:

      Εν συνεχεία   κοινοποίησης εγγράφου μας  προς τον Πρόεδρο του Τριμελούς Συμβουλίου Διευθύνσεως  Πρωτοδικείου Πειραιώς  σας θέτουμε  υπ όψη τα ακόλουθα:

       Εχουμε αναφερθεί και άλλη φορά ότι πρέπει να αλλάξει η  Πολιτική Δικονομία  σε ότι αφορά στα Ασφαλιστικά μέτρα. Διότι όσα  και αν πρόβλεψε ο νομοθέτης, σήμερα δεν είναι αρκετά.

      Η μεγάλη σημασία την οποία έχουν αποκτήσει στις μέρες μας  ως δικαιοδοτικός θεσμός, είναι αναμφισβήτητη και δεν χρειάζεται να τονιστεί ιδιαίτερα.

       Όπως  είναι  γνωστό, τα πρωτοβάθμια δικαστήρια κατακλύζονται καθημερινά από αιτήσεις ασφαλιστι­κών μέτρων, αφού η  βραδύτητα απονομής της πολιτικής δικαιοσύνης στην τακτική δίκη είναι δεδομένη.

      Όμως τώρα αρχίζει να μειώνεται και η  ταχύ­τητα, που χαρακτήριζε τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων.

      Δίδεται  η πρώτη πδ, για ένα διήμερο, ακολουθεί η παράτασή της μέχρι να γίνει η τακτική δίκη της αίτησης των ασφαλιστικών εντός 30 ημερών, συζητείται η αίτηση, διατηρείται και πάλι η πδ μέχρι την έκδοση  της απόφασης εντός 20 ημερών(άρθρο 691 παραγ. 5  ΚπολΔ).

     Όμως λόγω  φόρτου  των Δικαστηρίων Ασφαλιστικών Μέτρων, και ελαστικότητας του Κώδικα, οι αποφάσεις κάνουν μήνες να  δημοσιευτούν.

      Με αποτέλεσμα να είναι όμηροι οι διάδικοι, και κυρίως ο θιγόμενος από τα ασφαλιστικά, που συχνά  είναι θύμα μιας πιθανολόγησης  και μπορεί να υφίσταται σοβαρή ζημία.

     Εχουμε  πολλές   τέτοιες  περιπτώσεις:

== Αναγνώστης μας γράφει ότι σε μια τέτοια περίπτωση για να αποφύγει την πδ. έκαμε αίτηση ανάκληση της πδ,  του άρθρου 691 ΚΠολΔ συζητήθηκε και  δεν εξεδόθη εντός 3 μηνών.

==  Γνωστός δικηγόρος   για να αποφύγει  την πδ, έκαμε αίτηση αναστολής του 938 ΚΠολΔ,  και ορίστηκε δικάσιμος στις 5-5-2015 (!) και   εκδόθηκε  προσωρινή διαταγή η οποία ισχύει μέχρι τότε!

==  Εγκριτος Ποινικολόγος προτείνει:

      Θα πρότεινα μία αναφορά κατά του Eιρηνοδίκη με κοινοποίηση στον προϊστάμενο του Ειρηνοδικείου και στον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών  για την κατά παράβαση της ρητής διάταξης του άρθρου 691 ΚΠολΔ καθυστέρηση έκδοσης της απόφασης, με αίτημα την άμεση έκδοση απόφασης».

      Καθίσταται λοιπόν αναγκαία η χρονική οριοθέτηση της προσωρινής διαταγής, λένε δικηγόροι, ώστε και ο Δικαστής  να μη  φέρει καμία ευθύνη  για οποιαδήποτε καθυστέρηση και έμμεση, παράνομη παράταση της π.δ.

     Και πρέπει να ορισθεί ότι η προσ. διαταγή πρέπει να περιέχει στοιχειώδη αιτιολογία, και να ισχύει το πολύ ένα μήνα, ενώ αν δεν περιέχει αιτιολογία να ισχύει για 48 ώρες».

 

    

                   Φορολογικά    θέματα   του   Πόρου   ζητούν  άμεση   λύση!

 

       Εντονη διαμαρτυρία  πολιτών  του Πόρου και  γενικότερα  της Τροιζηνίας προς το  Υπουργείο Οικονομικών, μας κοινοποιήθηκε 11/1/14.

         Η  διαμαρτυρία αφορά στην ταλαιπωρία και τα έξοδα που υφίστανται  με αλλεπάλληλες μεταβάσεις στην Α  ΔΟΥ  Πειραιά  για την λήψη της ειδική πινακίδας «Μ» προκειμένου να ασφαλίσουν και να  μετακινήσουν όχημα «σε ακινησία», για να το πουλήσουν στον Πειραιά. Κι αυτό γιατί με  την κατάργηση της ΔΟΥ  Πόρου, και την στελέχωση του Κέντρου Εξυπηρέτησης πολιτών  με δύο «φορολογικούς υπαλλήλους» (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων ) δεν προβλέφθηκε να έχουν την αρμοδιότητα  χορήγησης  τέτοιας πινακίδας.

    Με αποτέλεσμα  να χρειάζεται   κάθε ενδιαφερόμενος:

1. Να ταξιδέψει μία ημέρα από τον Πόρο στον Πειραιά για την υποβολή του αιτήματος στην αρμόδια ΔΟΥ με ταυτόχρονη κατάθεση του ασφαλιστηρίου. (κόστος εισιτηρίων 50 ευρώ + διατροφή 20 ευρώ + απώλεια μίας (1) εργάσιμης ημέρας) .

2. Τηλεφωνική επικοινωνία με τον αρμόδιο υπάλληλο για την ημέρα που θα είναι έτοιμη η ειδική άδεια κυκλοφορίας .

3. Επανάληψη ταξιδιού  μίας ημέρας από τον Πόρο στον Πειραιά για την παραλαβή στην αρμόδια ΔΟΥ . (κόστος εισιτηρίων 50 ευρώ + διατροφή 20 ευρώ + απώλεια μίας (1) εργάσιμης ημέρας) .  

     Και υπάρχει και κάτι  πιο κρίσιμο:

     Εφ όσον πρόκειται   για  αγοραπωλησία  υπάρχει κίνδυνος να χάσει τον αγοραστή   που  βρίσκεται  στον Πειραιά λόγω καθυστέρησης,  "να χαλάσει το προξενιό" !

      Απαραίτητο  λοιπόν είναι, το Υπουργείο Οικονομικών,  οι αρμόδιες διευθύνσεις του , ή ακόμη και ο διευθυντής της Α ΔΟΥ για την περίπτωση, να δώσει  την εξουσιοδότηση  στον ΚΕΦ Πόρου, και  να μπορεί να χορηγεί  τα σημειώματα  «Μ» για τις περιπτώσεις  που  προβλέπει ο Νόμος (ΠΟΛ. 1273/ 29 Ιουλίου 2013 - ΠΟΛ 1132/3-12-2003,)

        Με λίγη  καλή θέληση  και ένα ΦΑΞ λύνεται το πρόβλημα. Όλα να γίνονται μέσω του τοπικού ΚΕΦ.

        Εμείς περιμένουμε απάντηση για να επανέλθουμε αν χρειαστεί./11-1-14/

 

   

              Η   προχειρότητα  καθόδου  στα  φρεάτια  σκοτώνει!

 

       Το τραγικό περιστατικό της Υδρας μας αναγκάζει να αναφερθούμε στην προχειρότητα με την οποία κάποια άτομα επιχειρούν να καθαρίσουν τα φρεάτια αποχέτευσης, με αποτέλεσμα να θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή τους από τις έντονες αναθυμιάσεις. Είτε είναι εργατουπάλληλοι Δήμων, είτε ιδιώτες εργολάβοι ή εργάτες.

       Γι αυτό και συχνά συμβαίνουν τέτοια περιστατικά. Στις αρχές καλοκαιριού που πέρασε, ένας εργατο-υπάλληλος του Δήμου Πόρου κατέβηκε, χωρίς κατάλληλο εξοπλισμό, να συντηρήσει τον μηχανισμό στο φρεάτιο αποχέτευσης του Νεωρίου. Αλλά ευτυχώς αντελήφθη έγκαιρα «ότι κάτι του συνέβαινε», βγήκε στην επιφάνεια και λιποθύμησε από τη «μέθη» στην άκρη του δρόμου. Μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Γαλατά, όπου και του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες με επίσημη …εκδοχή «ότι ήταν μεθυσμένος». Ευτυχώς θα πείτε τέλος καλό, όλα καλά!

       Όμως στην Υδρα δεν συνέβη το ίδιο. Ούτε κάποιες άλλες φορές. Δεν γνωρίζουμε, βέβαια, αν είχαν ληφθεί κάποια μέτρα.

Αλλά, στο μέλλον, όσοι ασχολούνται με τέτοια δουλειά, είτε το θέλει ο Δήμαρχος ή το αφεντικό είτε όχι, θα πρέπει να φορούν στολή, γάντια και ειδικές μάσκες. Αλλιώς να μην κατεβαίνουν στο φρεάτιο.

Γι να μην πούμε ότι άδεια καθόδου πρέπει να δίνει χημικός μηχανικός!

 

                  Οι  ενοχλητικοί … τηλεφωνοπωλητές

 

        Πολύ  ενοχλητικοί  έχουν   καταντήσει  οι  διάφοροι  από  τηλεφώνου πωλητές (τηλεφωνικές εταιρίες και άλλοι) που όποια ώρα τους… καπνίσει σε παίρνουν στο τηλέφωνο, από απόρρητο αριθμό, σου λένε ένα επώνυμο – αν είναι αληθινό - και χωρίς  να υπολογίσουν σε ποια κατάσταση βρίσκεσαι, αν κοιμάσαι, αν είσαι άρρωστος, αν είσαι απασχολημένος, ή δεν ξέρω τι, επιμένουν φορτικά να σου… πουλήσουν …το προϊόν τους, έστω και αν τους δηλώσεις ευθύς εξ  αρχής  πως δεν σε ενδιαφέρει, λες και είσαι  υποχρεωμένος να τους ακούσεις.

       Βέβαια, έτσι τελικά δυσφημίζουν και την εταιρία  που εκπροσωπούν, αφού καταφέρνουν  να σε εξοργίσουν και να αποκλείσουν και κάθε πιθανή μελλοντική συνεργασία.

     Εχουμε τη γνώμη, ο κ. Εισαγγελεύς  θα πρέπει να απαγορεύσει  τοιούτου  είδους  ενοχλήσεις,  όπως έχει απαγορευθεί και με τα  διαφημιστικά μηνύματα  μέσω ι μέιλ.

                  Να αφαιρεθούν οι  παράνομες "απαγορευτικές"  πινακίδες!

    Για να τοποθετηθεί μια πινακίδα «Είσοδος πάρκιγκ,  μην παρκάρετε», θα πρέπει  να   υπάρχει άδεια  θέσεων πάρκιγκ  παρόδιας ιδιοκτησίας (πχ πυλωτής  σε πολυκατοικία),  εγκεκριμένη  από την αρμόδια  Πολεοδομία (ΠΔ  111/04   ΦΕΚ 76/Α/5-3-2004 = έγγραφο Π541/19-1-2010  Διεύθυνσης Πολεοδομίας Νομαρχίας   Πειραιά).    

      Όμως συχνά πολλοί  κάνουν κατάχρηση του όρου και βάζουν  τέτοιες πινακίδες παράνομα οπουδήποτε.

      Και έχουν και το θράσος, αν κάποιος τους……κλείσει την είσοδο, να καλέσουν την Τροχαία, η οποία  μη έχοντας αρμοδιότητα να ελέγξει την  νομιμότητα της πινακίδας, «κόβει» κλήση για πρόστιμο παράνομης στάθμευσης,  βάση του ΚΟΚ  άρθρο 34 παρ  3 εδ β «προ εισόδου παρόδιας ιδιοκτησίας». Κι αυτό πέρα από τους πιθανούς διαπληκτισμούς των δύο  πλευρών, που κανείς δεν ξέρει που μπορεί να οδηγήσει.

        Επειδή το κακό έχει παραγίνει, επειδή για αυτό το χώρο που καθένας απαγορεύει  τη στάθμευση, οι πολίτες πληρώνουν  «τέλη  στάθμευσης», επειδή εν τέλει εκείνοι  που βάζουν τέτοιες πινακίδες είναι παράνομοι, θα πρέπει  τόσο η Πολεοδομία  του Δήμου Πειραιά αλλά και η  Δημοτική Αστυνομία, να κάνουν ελέγχους και να ειδοποιήσουν τους παρανομούντες να αφαιρέσουν τις παράνομες πινακίδες!  Το ίδιο να κάνει και η Πολεοδομία  Πειραιά  και η Δημοτική Αστυνομία των άλλων Δήμων!  (30-1-10  17,30)

      Όπως μας γνώρισε, απαντώντας σε σχόλιό μας, η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, με το 2501/21-12-09 έγγραφό της,   απαγορεύεται  η  τοποθέτηση "κάθετης σήμανσης", μεταξύ των οποίων  απαγορευτικά  "κολονάκια" και άλλα εμπόδια  επί του οδοστρώματος, επί του οποίου δεν μπορεί να επιβάλλονται "απαγορεύσεις" κυκλοφορίας  στους χρήστες των οδών.

                 

        ΜΗ   ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ  ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ  ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

       Κάποιες… «μη κυβερνητικές, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις», μεταξύ άλλων, σε συνεργασία με ομοειδείς  άλλων άλλων χωρών,  προωθούν  την ιδέα της «υιοθεσίας» μικρών παιδιών, αγοριών και κοριτσιών,  του λεγόμενου τρίτου κόσμου, είτε για σπουδές, είτε  για άλλους  λόγους, η ακόμη ασκούν πολλές άλλες παρεμφερείς δραστηριότητες. Στην περίπτωση των... σπουδών, οι ανάδοχοι αναλαμβάνουν να καταβάλουν κάποιο  ποσό, το χρόνο, για κάποιο παιδί.  Και για  απόδειξη της υιοθεσίας τους λαμβάνουν, κάθε τόσο, μια φωτογραφία με ένα όνομα, υποτίθεται του παιδιού  που έχουν υιοθετήσει, αλλά που κανείς δεν ξέρει αν είναι αληθινή  και αν αντιστοιχεί  πράγματι σε κάποιο παιδί.  Βέβαια δίνουν μια διεύθυνση  του παιδιού  που  μπορεί, αν θέλει, ο ανάδοχος να αλληλογραφήσει. Αλλά τι αλληλογραφία  να κάνει με ένα εξάχρονο  παιδί, Και μήπως δεν είναι εύκολο να υπάρξει κάποιος άλλος  για να απαντήσει  στο γράμμα;

       Για να μην  πολυλογούμε:

1.- Ποιος μπορεί να μας βεβαιώσει  ότι τα διατιθέμενα χρήματα, όσο  λίγα  και αν είναι, φθάνουν στον σκοπό τους;

2.- Από πού έχουν πόρους  αυτές  οι  οργανώσεις, για να διατηρούν  γραφεία, ιστοσελίδες, υπαλλήλους;

3.- Εχουν αποζημίωση  όσοι,  διευθυντικά,  ασχολούνται σε αυτές; Ποια είναι εν τέλει η αμοιβή τους; Είναι ηθική;

4.- Πως στήνονται αυτές οι "φάμπρικες"; Ποιος τις εποπτεύει;   (22-5-09   19.30)

                                        

        ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ  ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ  «ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ»

 

    Είμαστε  σίγουροι  ότι  οι  περισσότεροι  Ελληνες  είναι  σωστοί,  τίμιοι,  ηθικοί, όσο τους επιτρέπει η ίδια η κοινωνία(!), που μοιάζει ανθρώπινη,  αλλά δεν είναι. Κοιτάνε  να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Ανάμεσά  τους, βέβαια, σε κάθε τομέα, σε κάθε λειτούργημα, σε  κάθε επάγγελμα,  υπάρχουν οι «παράνομοι». Αυτοί που με πολλούς και διάφορους τρόπους εκμεταλλεύονται τους άλλους, τους απλούς, τους αφελείς αν θέλετε, τους απονήρευτους, εκείνους που θέλουν να βλέπουν την κοινωνία ανθρώπινη. Και  οι «παράνομοι» εμφανίζονται παντού, σε κάθε  «μπαλκόνι» της κοινωνίας, εκτός από τα υπόγεια!

    Γι αυτό μην προσπαθείτε να καταλάβετε την κοινωνία. Μοιάζει  ανθρώπινη, αλλά συνεχώς αλλάζει πρόσωπο.

    Σκόπιμο είναι να  απομονώνετε αμέσως κάθε άτομο στο οποίο  αποδίδονται ή διαπιστώνετε «παρανομίες».

    Ετσι αυτό το άτομο  δεν  θάχει  περιθώρια να εκμεταλλευτεί, ούτε εσάς προσωπικά, ούτε το σύνολο!  Κι ίσως όλα πάνε καλύτερα!  (8-5-09   16.30)

 

         ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΟΔΟΜΑ  ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ

 

       Θα θυμόσαστε το μύθο της Παλαιάς Διαθήκης  για τα Σόδομα και τα Γόμορρα. Τις πόλεις όπου τα πάντα  είχαν φθάσει στα ανώτατο σημείο απαξίας, διαφθοράς, ακολασίας.  Και ο Θεός  έριξε φωτιά και τα κατέκαυσε. Και τη  γυναίκα του  Λωτ που γύρισε να κοιτάξει  πίσω της  κι έγινε στήλη άλατος.

      Θα πείτε τι μας λέτε τώρα!  Μπορεί να είναι αλήθεια  όλα  αυτά;  Ακριβώς όχι. Αλλά ότι οδηγείται στην απαξία, στη  διαφθορά, στην ακολασία, οδηγείται  στην καταστροφή και κατά συνέπεια  στην  τιμωρία, αφού  επέρχεται  μεγάλη ζημία του συνόλου και του ατόμου.

     Κάτι ανάλογο ζούμε και σήμερα:  Σόδομα και Γόμορρα! Τα πάντα ισοπεδωμένα. Μάταια οι ολίγοι προσπαθούν να συγκρατήσουν την κατάσταση!

     Σκεφθείτε όσα λένε, όσα προβάλουν τα κανάλια, πρωϊνάδικα, μεσημεμεριανάδικα, σήριαλ, σκεφθείτε όσα γράφει ο έντυπος τύπος! Είναι σίγουρο ότι θα βγάλετε τα αρνητικά  συμπεράσματά σας.

    Παντού απαξία, διαφθορά, ακολασία, προβολή της ακολασίας.

    Σκεφθείτε ότι σε πολλά κανάλια υπάρχουν κάποιοι «κήρυκες»  δήθεν του καλού, που μόνο για αυτό δεν κάνουν. Διότι οι ίδιοι δεν αντιπροσωπεύουν το καλό. Π.χ. Πώς να μιλήσει  για την οικογένεια ένας «κήρυκας»  που έχει παντρευτεί τρεις φορές κι έχει  απιστήσει αμέτρητες άλλες;  Πώς να μιλήσει  ένας  κήρυκας  για τιμιότητα όταν ο ίδιος είναι διεφθαρμένος, κλέφτης, απατεώνας; Πώς να  γίνει πιστευτός  όταν το κοινό  ξέρει το ποιόν του, το οποίο άλλοι φροντίζουν να το γνωστοποιήσουν;  Πώς να μιλήσει σωστά όταν όσα θα έπρεπε  να πει  έρχονται σε αντίθεση με την όλη δράση του  και συμπεριφορά του;

    Ισοπέδωση των πάντων!  Τα σημερινά  Σόδομα και Γόμορρα!

   Ευτυχώς που η τιμωρία, η...καταστροφή, η...κατάκαυση, θα επέλθει μόνο σ αυτούς  που πρωταγωνιστούν  στην ισοπέδωση! Θα τιμωρηθούν  από την ίδια την...κοινωνία  κατά την αντιστροφή των περιστάσεων. Η οποία πάντοτε επέρχεται, το μαρτυρεί η ιστορία, αλλά και τα στατιστικά στοιχεία!

    Ας μη μετέχουμε, λοιπόν,  στην κατεδάφιση  και  στην ισοπέδωση αυτή!     (5-5-09 19.00)    Β.Κ.

 

                  Ο  ΠΟΛΙΤΗΣ  ΕΙΝΑΙ   «ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ»  ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ;

 

    Ο έλεγχος του Κράτους  σήμερα, για τυχόν πολεοδομικές, λιμενικές, δασικές, χωροταξικές, αστυνομικές και άλλες παραβάσεις, γίνεται ύστερα από καταγγελία κάποιου πολίτη. Δηλαδή, συνήθως, η αρμόδια υπηρεσία  αναμένει μια καταγγελία για να δραστηριοποιηθεί.

    Γιατί, όμως, ο πολίτης να μεταβάλλεται  σε «ρουφιάνο»  του κράτους; Αφού το Κράτος  έχει εντεταλμένα  όργανα  για το σκοπό αυτό; Δεν πρέπει να εκτελούν τα καθήκοντά τους;

    Βέβαια και ο απλός πολίτης  έχει υποχρέωση να προστατεύει  το Δημόσιο συμφέρον, που σε τελική ανάλυση   είναι το συμφέρον του συνόλου των πολιτών. Όμως έτσι  παρέχεται η ευχέρεια  για  καταγγελίες που μπορεί να έχουν υποκειμενικό χαρακτήρα.

    Π.χ. καταγγέλλει  κάποιος, κάποιον, ότι κάνει οικοδομή, χωρίς να ξέρει αν έχει τη νόμιμη  άδεια, - κάτι που το ξέρει  μόνο η αρμόδια υπηρεσία ή αρχή, - διότι έχει κάποιους λόγους να μην τον θέλει κοντά του. Ωστόσο ο καταγγελλόμενος φταίει δε φταίει  τραβιέται, και μέχρι να αποδείξει ότι «δεν είναι ελέφαντας»  και  πολλές φορές δεινοπαθεί.

    Θα πει κάποιος: Μα υπάρχουν σε κάθε υπηρεσία τόσοι υπάλληλοι ώστε να γίνεται αυτή η δουλειά;  Για να κάνουν συνεχώς ….. περιπολίες;

    Σήμερα υπάρχουν και άλλα μέσα. Υπάρχουν οι αεροφωτογραφίες, που μπορεί να λαμβάνονται  σε τακτικά διαστήματα, στις οποίες μπορεί να δει κανείς  αν σε μια περιοχή  αυξήθηκαν και πώς, οι οικοδομές, αν έγινε μια παράνομη προβλήτα,  αν έγιναν  παράνομες περιφράξεις κλπ.  Και αν διαπιστώνονται  πιθανές παραβάσεις, διότι η αρμόδια  αρχή ξέρει που έχει δώσει άδεια ή όχι, τότε να γίνεται επιτόπιος έλεγχος  και να διώκονται οι υπεύθυνοι.

    Βέβαια το θέμα θέλει οργάνωση. Αλλά δε φαίνεται ακατόρθωτο.

    Εκείνο, όμως, που πρέπει να γίνει, είναι να σταματήσει  να είναι ο πολίτης «ρουφιάνος» του κράτους. Πρέπει να δραστηριοποιηθούν  τα αρμόδια όργανα, οι αρμόδιες υπηρεσίες.

      Να σημειωθεί ότι σε κανένα άλλο Ευρωπαϊκό  Κράτος δε συμβαίνει αυτό.   (26-12-08)

                                                     

   ΚΕΝΤΡΙΚΗ  ΣΕΛΙΔΑ 

 

        Αρχή σελίδας