Κοπυράϊτ: Βασίλης Παν. Κουτουζής Δημοσιογράφος - ερευνητής
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (κλικ)
ΤΟ ΜΑΓΓΑΝΟΠΗΓΑΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κάθε άτομο δέχεται τις ακτινοβολίες και αντιδρά, κυρίως, ανάλογα με έξη ζωδιακά στοιχεία που το διέπουν: της ημερομηνίας που γεννήθηκε(ζώδιο), της ημέρας (Δευτέρα , Τρίτη κλπ) και της ώρας (ωροσκόπο), καθώς και με τα έξη απέναντι αυτών.
Για να δώσουμε μια ερμηνεία για τη ζωή του, την πορεία του, πρέπει να ξέρουμε ποια είναι αυτά τα έξι ζώδια και ποιους έχουν κυβερνήτες – καθώς και την ανοδική ή πτωτική πορεία των κυβερνητών, δηλαδή αν βρίσκονται προς το κέντρο του Γαλαξία, ανοδική, ή στην έξω πλευρά –πτωτική. Στην περίπτωση αυτή θεωρούμε την τροχιά του Ηλιου σαν μια ευθεία γραμμή. Ας δούμε πχ την πορεία του Κρόνου διάρκειας 29,5 χρόνων, περίπου ( «πίνακες Κουτουζή» πιο μπροστά).
Όμως αυτό ισχύει για κάθε πλανήτη, οπότε έχουμε πολύ πιο πολύπλοκα σχήματα , όπως αυτά που υπάρχουν σε προηγούμενες σελίδες. Προκειμένου να αναφερθούμε σε ένα άτομο, θα πρέπει να κάνουμε το δικό του σχήμα με τα 6 ζωδιακά – πλανητικά στοιχεία που το αφορούν για να δούμε τις σχέσεις τους, κι αν μπορέσουμε, αν ξέρουμε τι αντιπροσωπεύει ο καθένας, να βγάλουμε ένα συμπέρασμα. Βέβαια δεν παραλείπουμε να πούμε ότι είναι σα να ψάχνουμε ψήλους στα άχυρα, διότι οι ακτινοβολίες είναι τόσες πολλές και μπερδεμένες με χιλιάδες επιδράσεις. Όμως, ένα χοντρικό συμπέρασμα μπορούμε να το βγάλουμε.
Πάντως για λόγους ευκολίας θα επαναλάβουμε τους κυρίαρχους πλανήτες κατά τη σειρά ημέρα – ζώδιο- κυβερνήτης.
· Κυριακή = Λέων = Ηλιος
· Δευτέρα = Καρκίνος = Σελήνη
· Τρίτη = Σκορπιός =Κριός = Αρης+Πλούτων
· Τετάρτη = Δίδυμοι +Παρθένος= Ερμής
· Πέμπτη = Ιχθείς = Δίας
· Παρασκευή = Ταύρος+ Ζυγός = Αφροδίτη
· Σάββατο = Αιγόκερως+ Υδροχόος = Κρόνος +Ουρανός
Σε ότι αφορά τη θέση μας στην κοινωνία αυτή είναι ανάλογη των θέσεων των πλανητών. Το άτομο σε πτωτικές θέσεις είναι θεατής, σε ανοδικές πρωταγωνιστής- αυτό είναι το ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Σκηνή - πρωταγωνιστές
Πλατεία - Θεατές
Όμως αυτό συμβαίνει σε ορισμένους τομείς, όχι σε όλους. Μπορεί σε κάποιους, καλούς ή κακούς, το ίδιο το άτομο να είναι πρωταγωνιστής. Ετσι το φαινόμενο δεν πρέπει να είναι απογοητευτικό από αυτό το σχήμα, το «μαγγανοπήγαδο της ζωής».
Και φυσικά, είπαμε, δεν είναι το ίδιο πάντα για όλους. Καθένας, κάποτε βρίσκεται ψηλά, κάποτε χαμηλά. Κάποτε είναι πρωταγωνιστής, κάποτε θεατής, στον ένα ή στον άλλο τομέα. Κάποτε μπορεί να γίνει Πρωθυπουργός και κάποτε να εξαφανιστεί. Ή να πρωταγωνιστήσει σε άλλο τομέα, σε άλλη δραστηριότητα.
Οσο πιο απότομη, ή έντονη είναι μια άνοδος, τόσο οδυνηρή. απότομη θα είναι η πτώση. Οτι πήρες παραπάνω ενώ δεν έπρεπε, θα στο πάρει η ίδια η ζωή, κι ότι σου στέρησε θα στο δώσει. Θυμηθείτε την περίπτωση Τσαουσέσκου ή άλλων. Ανέβηκε με τη βία, με τη βία εκτελέστηκε. Το ίδιο και ο Σαντάμ Χουσεϊν και πολλοί άλλοι.
Από αυτές τις αστρικές σχέσεις εξαρτώνται οι δραστηριότητές μας, τα έργα μας, οι κινήσεις μας, τα λόγια μας, τα ονόματα αυτών που θα κάνουμε παρέα, που θα βρισκόμαστε κοντά τους. Αν είμαστε καλοί παρατηρητές θα το διαπιστώσουμε, με βάση όσα έχουμε αναφέρει ως τώρα. Ακόμα και το επάγγελμά μας από αυτούς τους συσχετισμούς εξαρτάται.
Ισως όλα αυτά φαίνονται περίεργα, όμως, έτσι είναι, έχουν σχέση με τις συγκλίσεις- αποκλίσεις των ροπών των διαφόρων πλανητών. Αυτές προκαλούν συναντήσεις , απομακρύνσεις, έλξεις και συγκρούσεις ατόμων, τσακωμούς, απωθήσεις κλπ.
Οι μικρότερες ανακυκλήσεις αυτών των καταστάσεων είναι πέντε λεπτά, μία ώρα , μία μέρα. Γι αυτό πρέπει κάποιος να «δίνει τόπο στην οργή». Μετά έχουμε τις μεγάλες ανακυκλήσεις μήνα, έτους κλπ, ανάλογα με τους κύκλους των διαφόρων ουράνιων σωμάτων, που διατηρούν μακρόχρονες αυτές τις καταστάσεις.
Θα γελάσει κανείς αν πούμε ότι το χτένισμα μιας γυναίκας έχει σχέση με τη φάση που βρίσκεται η Σελήνη: Πρώτο τέταρτο, πανσέληνος, τελευταίο τέταρτο, ή με τις φάσεις κάποιου πλανήτη που τις διέπει – γιατί έχουν κι αυτοί φάσεις- όπως στο σχήμα.
Ακόμα θα φανεί περίεργο αν πούμε ότι η ζώνη έλκει την ιδέα της από τον ισημερινό της Γης, όπως το σαρίκι και ο φερετζές, η κελεμπία όλων φυλών γύρω από τον Ισημερινό. Δεν είναι μόνο ότι χρειάζεται να τους προστατεύει από τον ήλιο. Μιλάμε κυρίως για το σχήμα τους, που την ιδέα δίνει ο Ισημερινός. Ακόμη και το καπέλο, γενικά, από αυτή την ιδέα ξεκινάει.
Οι γυναίκες των χωρών της Ανατολής που έχουν ιερό ζώο τον Ταύρο, και σαν ζώδιο έχει κυβερνήτη την Αφροδίτη, φορούν φερετζέ, όπως ο πλανήτης εκείνος κρύβει το …….πρόσωπό του με σύννεφα.
Να προσθέσουμε ότι η μόδα, κάθε φορά, είναι σύλληψη τέτοιων ανακλήσεων, κι ότι το χρώμα των φορεμάτων που φοράει καθένας είναι ανάλογο του κυβερνήτη πλανήτη του. (δείτε σελίδα με πλανήτες – χρώματα πιο κάτω).
Τέλος να πούμε ότι και την ιδέα της κατοικίας, πέρα από τις ανάγκες, την έδωσε το ένστικτο με αφορμή τη δύση του ήλιου. Κι ότι με αυτά τα δεδομένα διαλέγουμε και που θα φτιάξουμε το σπίτι μας, πολλές φορές σε ακατάλληλα σημεία, τα οποία εκ των προτέρων γνωρίζουμε ότι είναι εκτεθειμένα σε φυσικές καταστροφές.
Θα πρέπει να σημειώσουμε για μια ακόμη φορά, ότι μπορεί ο άνθρωπος να υπόκειται σε όλες αυτές τις δυνάμεις, αλλά αυτές οι ίδιες του δίνουν πλήθος επιλογές, με τις οποίες μπορεί να βγει νικητής ή ηττημένος. Κι ακόμη ότι με τα προσωπικά καθημερινά μας θέματα, έχουν σχέση τα ουράνια σώματα που βρίσκονται κοντά μας, ενώ με τα γενικά τα μακρύτερα.
ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ
Τα ήθη και τα έθιμα είναι αποτέλεσμα των ανακυκλήσεων των διαφόρων ουράνιων σωμάτων.
Π.Χ.
ΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Μια ιδέα που έχει την καταγωγή της στους «χορούς» της γης και των πλανητών, είναι οι χοροί. Κάθε λαός τους συνέλαβε και τους απέδωσε με τον τρόπο του. Στις λευκές φυλές, αυτές οι κινήσεις παρουσιάζουν μεγαλύτερη πληρότητα των κινήσεων του σύμπαντος. Είναι μια πανάρχαια ανθρώπινη έκφραση με συμπαντική αιτία.
♫ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
Ο διαστημικός επιστήμονας Τέϊλορ, σ ένα ταξίδι του στο διάστημα με το Τσάλεντζερ, το 1985, δημιούργησε σε χώρο που δεν υπήρχε βαρύτητα, μια σταγόνα από νερό και γλυκερίνη. Με τη βοήθεια ηχητικών κυμάτων της έδωσε περιστροφική ώθηση. Καθώς η ένταση των ηχητικών κυμάτων μειωνόταν μίκραινε και η ταχύτητα με την οποία στροβιλιζόταν η σταγόνα.
Το πείραμα απέδειξε, ότι πέρα από τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα διαφόρων συχνοτήτων, στην παγκόσμια έλξη περιλαμβάνονται και ηχητικά κύματα που συμβάλλουν στην κίνηση των πλανητών.
Οι ήχοι αυτοί είναι αρμονικοί και αποτελούν τους γνωστούς φθόγγους της μουσικής. Και είναι γνωστοί από τη μακρινή αρχαιότητα.
Ο Πυθαγόρας χρησιμοποίησε τους αριθμούς για να συγκρίνει τον ανθρώπινο νου με το Σύμπαν, ενώ συγχρόνως πίστευε ότι οι μηχανισμοί τους προέρχονται από την κοσμική «μουσική των σφαιρών», δηλαδή από την πλανητική αρμονία. Θεωρούσε ότι ο μουσικός που μπορεί να κατανοεί αυτή τη σχέση, τότε έχει και τη δυνατότητα να προκαλέσει στο κοινό του οποιοδήποτε συναίσθημα θα ήθελε. Ακόμα και στη μοντέρνα μουσική κάτι ανάλογο συμβαίνει παρ' όλο που κανείς δεν σκέφτεται αυτή την αρχαία θεωρία.
Ομως και οι πλανήτες μπορούν να αποδώσουν τις αντίστοιχες επτά νότες του πενταγράμμου. Η Αφροδίτη ανταποκρίνεται στη νότα «ντο», ο Δίας στη νότα «ρε» ο Ηλιος στη νότα «μι», ο Κρόνος στη νότα «φα», ο Ερμής στη νότα «σολ», η Σελήνη στη νότα «λα» και ο Αρης στη νότα «σι».
Οι πλανήτες Ουρανός, Ποσειδώνας και Πλούτωνας δεν αναφέρονται σ' αυτές τις νότες, όμως αν θεωρήσουμε ότι ο Ποσειδώνας είναι η ανώτερη οκτάβα της Σελήνης, ο Πλούτωνος του Αρη και ο Ουρανός της Αφροδίτης, τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι τους ήχους αυτών των πλανητών, απλά δεν τους ακούει το ανθρώπινο αυτί αλλά ότι χρειάζονται άλλες ακουστικές συχνότητες, που θα είναι ανώτερες οκτάβες.
Σύμφωνα, λοιπόν, με όλους αυτούς τους συσχετισμούς, οι αρχαίοι είχαν σαφέστερη άποψη για τη μουσική σαν όχημα του υποσυνείδητου, που εκφράζεται στο συνειδητό.
Ολες οι συχνότητες κάτω από ορισμένες συνθήκες μπορούν να γίνουν μουσική, άρα και μια βοήθεια στο ν' αναγνωρίσει κανείς τον εσωτερικό του εαυτό.
Τα συναισθήματά μας και τα αισθήματά μας είναι αποτέλεσμα των ερεθισμάτων που μας δίνουν οι πέντε γνωστές μας αισθήσεις, η κατάσταση του σώματός μας, οι ίδιες οι σκέψεις μας από τις σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους, αλλά και οι διάφορες ακτινοβολίες, που λαμβάνουμε συνειδητά ή ασυνείδητα.
Σχετικά μπορούμε να αναφέρουμε, τα συναισθήματα που μας δημιουργεί το δειλινό, η συννεφιά, η νύχτα και διάφορα άλλα.
Φυσικά καθένας έχει τα δικά του συναισθήματα από αυτές τις αιτίες.
Κανένα συναίσθημα δεν εδράζεται στην καρδιά, όπως αποδεικνύουν οι μεταμοσχεύσεις καρδιάς, αφού κανένας δέκτης νέας καρδιάς, ή και τεχνητής, δεν άλλαξε αισθήματα προς τους συγγενείς του, φίλους του ή άλλους.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΤΟΜΟΥ
Κάθε άτομο έχει μέσα του μια ενστικτώδη αναζήτηση ενός κάποιου ετερόφυλου ατόμου, ενός συντρόφου. Αναζητάει το «ταίρι» του, τον «τύπο» του. Και φαντάζεται πως το θέλει να είναι. Αυτό, για να είναι αρεστό, αγαπητό, να του προσφέρει ικανοποίηση, πρέπει να συμπληρώνει τα ζωδιακά του στοιχεία, να υπάρχει συναισθηματική – αισθηματική ολοκλήρωση. Το «άλλο μισό πορτοκάλι» ή «αδελφή ψυχή» που λέμε.
Όμως έχει παρατηρηθεί ότι αυτή η αναζήτηση μπορεί να αλλάζει από καιρού εις καιρόν, οπότε μια επιλογή μπορεί μετά από ένα διάστημα να μη μας κάνει. Διότι και εμείς δεχόμαστε άλλες ακτινοβολίες , αλλά και εκείνο. Ετσι ενώ πρόκειται για τα ίδια, οπτικά, πρόσωπα, το δι αυτών «εκδηλούμενο πνεύμα» διαφοροποιείται. Και απωθεί. Γι αυτό και πολλές φορές σκοτώνουμε το σώμα που αγαπούσαμε.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με όλους τους ανθρώπους γύρω μας. Κάποια στιγμή θέλουμε να τους κάνουμε παρέα, κάποια όχι, και πάλι από την αρχή.
Οι μακροχρόνιες σχέσεις και επαφές είναι ταιριαστές γιατί αναφέρονται σε πολύ ταιριαστά ζωδιακά στοιχεία. Η σε πνευματικά που δημιουργήθηκαν στο μεταξύ, ή ακόμη και σε υποχρεώσεις (π.χ. παιδιά), που δημιουργούν την ανοχή, μέχρι να επανέλθουν οι ίδιες ζωδιακές σχέσεις, γιατί επανέρχονται. Εντονο πρόβλημα δημιουργείται όταν έχουμε να κάνουμε με άτομα που έχουν ζωδιακά σχέση με Τοξότες, Αιγόκερους, Υδροχόους, Ιχθείς, που έχουν σχέση με Κρόνο, Δία.
Σχέσεις που αναφέρονται σε τέτοια ζωδιακά στοιχεία, ενώ μπορεί να παρουσιάζουν
έντονη έλξη στην αρχή τους, μετά 7 χρόνια (1/4 κύκλου Κρόνου, ½ Δία) διαλύονται.
Ρόλο παίζουν ακόμα και τα ονόματα, δηλαδή η «ποσότητα» των Νίκων, των Γιάννηδων, είναι πιο «ισχυροί», πιο ελκτικοί από έναν Παφνούτιο.
Η αστρική σχέση που επικρατεί κάθε ώρα, μέρα, μήνα, έτος παίζει ρόλο μεταξύ και ατόμων ίδιου φύλου, ανδρών ή γυναικών.
Ο έρωτας μεταξύ δύο ατόμων αναπτύσσεται όταν οι κυβερνήτες πλανήτες των ζωδίων τους έχουν σύγκλιση, όπως στο σχήμα.
Καρκίνος = Σελήνη
Ερωτας-έλξη Απώθηση - χωρισμός
Τροχιά Ηλιου
Αιγόκερως = Κρόνος
Όταν αρχίσει η απόκλιση τότε ο έρωτας περνάει και οι ερωτευμένοι χωρίζουν. Στην προκείμενη περίπτωση, ο έρωτας είναι δυνατός, κεραυνοβόλος, αλλά δεν διαρκεί πολύ γιατί ο Κρόνος θέλει 14 χρόνια μέχρι να ξανακάνει αυτή τη σύγκλιση με την τροχιά της Σελήνης. Γεγονός που μπορεί να έχει δυσμενέστατες επιπτώσεις γι τον ένα από τους δύο ερωτευμένους, ακόμη και αυτοκτονία.
Αν τα άτομα αυτά παντρευτούν, και ιδιαίτερα αν αποκτήσουν παιδιά τότε το πράγμα αλλάζει διότι τους «προστατεύουν» άλλα πνευματικά κυκλώματα, όπως των συγγενών τους, που «θεωρούνται τηλεπαθητικοί μάρτυρες της σχέσης τους και του γάμου τους». Ωστόσο προβλήματα απώθησης υπάρχουν.
Οι καλύτερες σχέσεις μεταξύ ετερόφυλων ατόμων είναι εκείνες που έχουν σχέση με πλανήτες με μικρούς κύκλους: Ερμής = Παρθένος + Δίδυμοι, Αφροδίτη = Ταύρος + Ζυγός, Σελήνη= Καρκίνος, Ηλιος = Λέων, Αρης = Κριός + Σκορπιός.
Τώρα τελευταία μιλάμε όλο και πιο πολύ για τη «χημεία δύο ατόμων». Κι αυτό γιατί έχει διαπιστωθεί ότι ο οργανισμός δύο ερωτευμένων εκκρίνει, λόγω της ελκτικής δύναμης που δημιουργούν οι πλανήτες τους, ορμόνες σε μεγάλη ποσότητα όπως η Λουλιμπερίνη, η Φενυλεθυλαμίνη, η Ντοπαμίνη, η Νοραδρεναλίνη, αμφεταμίνες που προκαλούν ευχαρίστηση και ευφορία.
Αυτή η χημική αλλαγή φαίνεται από τα μάτια των ερωτευμένων τα οποία λάμπουν.
Όμως αυτές οι ορμόνες δεν παράγονται σε μεγάλες ποσότητες περισσότερο από τρία χρόνια (1/4 του κύκλου του Δία). Τότε ο έρωτας γίνεται βαθιά αγάπη, το πάθος εξατμίζεται. Ο οργανισμός εκκρίνει πλέον την ενδορφίνη Μορφίνη, που προσφέρει την αίσθηση ασφάλειας και οικογενειακής γαλήνης.
Όμως και το χάδι έχει τη δική του χημεία. Τα χάδια, εκπομπή βιοενέργειας, δίνουν σήμα στον εγκέφαλο και εκείνος διατάσσει τον οργανισμό για την έκκριση μιας ορμόνης, της οξυτοσίνης, μιας ουσίας που φέρνει τη σεξουαλική ικανοποίηση. Αλλά και το σάλιο έχει μια ορμόνη που παράγεται στους γεννητικούς αδένες, μεταδίδεται με το φιλί και διεγείρει.
Χημική εξήγηση υπάρχει ακόμη και για την απογοήτευση. Η εγκατάλειψη δεν είναι τίποτε άλλο από στέρηση, που μοιάζει με το σύνδρομο των ναρκομανών. Και ο οργανισμός υποφέρει. Όταν χωρίσει κάποιος, και είπαμε συνεπεία αστρικών αποκλίσεων, ο οργανισμός σταματάει απότομα να εκκρίνει τη μορφίνη, και η στέρηση αυτή προκαλεί χημικές διαταραχές στον οργανισμό μας. Ενας μετριασμός της κατάστασης μπορεί να επέλθει αν καταφέρουμε να κάνουμε παρέα με ένα φιλικό άτομο, έστω και του ιδίου φύλου, με ζώδιο ίδιο με αυτό που μας εγκατέλειψε.
Αυτή η στέρηση είναι εκείνη που πολλές φορές οδηγεί ένα απογοητευμένο άτομο, άμεσα, σε άλλη σχέση, χωρίς πολλές φορές να καταλαβαίνει τι κάνει.
Μπορούμε να δούμε αν κάποιο άτομο θα κάνει ερωτική σχέση, αν ξέρουμε την πορεία του πλανήτη του και παρατηρήσουμε με ποιόν άλλον πλανήτη θα έχει σύγκλιση. Η γνωριμία –σχέση γίνεται ενάμιση μήνα πριν από τα γενέθλια του ενός η του άλλου. Αυτός που βρίσκεται κοντά στα γενέθλιά του κατακτιέται, ο άλλος κατακτά.
Είδαμε τι οδηγεί στο σεξ. Οι διάφορες ορμόνες που είναι αντιπροσωπευτικές της πλανητικής ένωσης που μας διέπει. Όμως η σεξουαλική πράξη δεν είναι μόνο μηχανική ενέργεια. Είναι και ανταλλαγή μαγνητικών ρευστών, που συμπληρώνουν το «είναι» μας με ότι μας λείπει, με ότι μας στέλνει το άλλο αστρικό σώμα - ψυχική.
Γι αυτό και οι μαχαραγιάδες είχαν πολλές νέες γυναίκες, και πίστευαν ότι έπαιρναν «δύναμη» από κάθε γυναικείο νεανικό σώμα.
Ο άνδρας «εκπέμπει μαγνητικά ρευστά» από το κάτω ήμισυ του σώματός του. Και η γυναίκα τα απορροφά. Η γυναίκα εκπέμπει από τον εγκέφαλό της.
Γι αυτό και αν η γυναίκα «στείλει» προς τον άνδρα την ιδέα του σεξ εκείνος δε μπορεί να αντισταθεί, ή υποφέρει αν τελικά η γυναίκα το αρνηθεί.
Αυτός είναι άλλωστε και ο μύθος του μήλου της Εύας. Ο όφις είναι οι οφιοειδείς ροπές, οι συγκλίσεις των πλανητών που μοιάζουν έτσι στην κίνησή τους γύρω από τον ήλιο, και το μήλο είναι ένας πλήρης κύκλος του πλανήτη της Εύας, οπότε έκανε σύγκλιση με τον πλανήτη του Αδάμ.
Το σεξ είναι η αντίστροφη κατάσταση του πνευματισμού, και εφ όσον γίνεται «μετάδοση μαγνητικών ρευστών» γίνεται και μετάδοση γνώσεων και ιδεών. Το ίδιο γίνεται και με το φιλί που είναι μια ψευδοσυνουσία άνω μέρους.
Για τους μηχανισμούς του σεξ μπορούμε να δούμε σεξουαλικές εγκυκλοπαίδειες. Εδώ θα πούμε ότι ο τρόπος πραγματοποίησης του σεξ – στάσεις- είναι κάθε φορά ανάλογος των θέσεων σύγκλισης των πλανητών που διέπουν τη στιγμή εκείνη τα δύο άτομα.
Πολλά άτομα, κυρίως όταν δεν έχουν, τέλεια χημεία, με το ερωτικό σύντροφό τους, σκέφτονται άλλα άτομα για να φθάσουν στη σεξουαλική πράξη, τον οργασμό και την ικανοποίηση(φαντασιώσεις). Στην πραγματικότητα είναι μια πραγματική τηλεπαθητική επικοινωνία με κάποιον που κείνη την ώρα τους «αγγίζει» περισσότερο.
Ενας νορμάλ γάμος – π.χ. δεν συντρέχουν λόγοι εγκυμοσύνης, ή άλλοι - γίνεται διαρκούσης της σύγκλισης των πλανητών του ζευγαριού, στις διχοτόμους των γωνιών που κάνουν οι ημερομηνίες των γεννήσεών τους, με πιθανότερη ημερομηνία εκείνη που είναι πριν από τα γενέθλια του ενός ή του άλλου.
Π.χ. αν ένας άνδρας γεννήθηκε 1-9 και μια γυναίκα 1-11, ο γάμος τους θα γίνει στις ημερομηνίες 1ον 1-10, στα μισά μεταξύ των δύο ημερομηνιών γέννησης, και πριν από τα γενέθλια της γυναίκας, ή 2ον την 1-6 πριν από τα γενέθλια του άνδρα, ή 3ον την 1-1, ή 4ον τέλος την 1-4, στη μέση πάντα των διαμέτρων που ορίζονται στον κύκλο από τις γεννήσεις των δύο ατόμων με πολύ μικρή απόκλιση. Μεγάλη απόκλιση αποκλείεται. Η ακριβής εύρεση μπορεί να γίνει αν δούμε ποιος πλανήτης είναι πτωτικός και ποιος ανοδικός.
Εκείνοι που παρευρίσκονται στο γάμο, αποτελούν τους «τηλεπαθητικούς» μάρτυρες που πάντα θα προστατεύουν το γάμο. Δηλαδή μια σκέψη κάποιου από τους δύο που παντρεύτηκαν να χωρίσει, θα …. απορρίπτεται τηλεπαθητικά από αυτούς. Γι αυτό και ο γάμος αποτελεί ένα από τα μυστήρια της θρησκείας.
Πάντως όσοι παντρεύονται έχουν κάποια κοινά ονόματα στην οικογένεια, ή άλλα κοινά σε ότι αφορά στα ονόματα και επώνυμα - βλέπε άνω δημοσίευση.
Εκείνο που είναι άξιο παρατήρησης είναι ότι συχνότατα, ένα ζευγάρι, όσο γερνάει, τόσο πιο πολύ μοιάζει στα χαρακτηριστικά του προσώπου.
Αυτά λένε τα στατιστικά στοιχεία. Μα υπάρχουν και εξαιρέσεις.
ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΟΥΡΑΝΙΟ ΣΩΜΑ
ΗΛΙΟΣ, χρώμα λευκό, ασήμι, λευκόχρυσος, από όλα μαζί.
Φως, σταθερή πορεία, ταυτότητα, θέληση του ανθρώπου, δύναμη , υγεία,
πλούτη, ευτυχία, προβολή, επιτυχία, καλλιτεχνία, γάμος, άνεση .
ΣΕΛΗΝΗ, χρώμα κίτρινο, ασημί.
Πνεύμα, συναίσθημα, συγκινήσεις, αστάθεια, συζυγική ζωή, γονιμότητα,
δημοτικότητα, σθένος, αλλαγές, αδράνεια, εσωστρέφεια, θαλάσσια
διαδρομή, διαίσθηση.
ΕΡΜΗΣ, χρώμα κιτρινόμαυρο.
Γράμμα, ταχυδρομείο, εμπόριο, φυσική ενέργεια, επικοινωνία, διάνοια,
πνευματική εργασία, κοντινές διαδρομές, διαίσθηση.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ, χρώμα γκρι μπλε.
Ομορφιά, αγάπη, σεξ, ντροπή, μυστήριο, γενναιοδωρία, αρμονία, αισθητική
συνεργασία, αλαζονεία, δημοτικότητα, καλλιτεχνία, μουσική, τραγούδι,
σχέδιο, ενδυματολογία , μόδα, ραπτική , καλλυντικά, μασάζ, κομμωτική
τέχνη, δικαιοσύνη.
ΓΗ, χρώμα μπλε.
Παραγωγή, ηρεμία, γαλήνη, υγεία.
ΑΡΗΣ, χρώμα κόκκινο.
Εχθρότητα, πόλεμος, οργή, θυμός, ταχύτητα, δράση, διάθεση για ζωή, αγώνες,
Γκρίνια, ατυχήματα, αυτοπεποίθηση, ερωτισμός.
ΖΕΥΣ, χρώμα καφέ.
Εργα, οικοδόμηση, Θρησκεία, μοναρχία, επέκταση, κέρδη, επιτυχία,
θρίαμβος, ευτυχία, αγάπη, δικαιοσύνη ,αυτογνωσία, φιλοσοφία.
ΚΡΟΝΟΣ, χρώμα γκρι.
Πνεύμα, λαοκρατία, προβλήματα, καθυστέρηση, άγχος, διοίκηση.
ΟΥΡΑΝΟΣ, χρώμα μπλε μωβ.
Μυστικισμός, καινοτομία, ανεξαρτησία, πρωτοτυπία, απροσδόκητα γεγονότα,
ιδιοφυΐα , εφευρετικότητα, ατύχημα, συντριβή.
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ, χρώμα πράσινο-μπλε, τιρκουάζ, ανοιχτό ουρανί.
Ναυτικές αναζητήσεις, ανεξιχνίαστο, μεταμόρφωση, μυστικισμός, φαντασία,
καλλιτεχνική ευαισθησία, προφητεία, ψευδαίσθηση, χάος, απογοήτευση, λάθη,
απάτη.
ΠΛΟΥΤΩΝ, χρώμα μαύρο.
Συμφορά, θάνατος, μεταμόρφωση, μεταρρυθμίσεις, ταραχές, σεξ, βία, κρυφή
δύναμη, πνευματικότητα.
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ
Να δούμε τώρα τα χρώματα που προτιμάει κάθε άτομο, ανάλογα με το ζώδιό του:
ΚΑΡΚΙΝΟΙ: Κίτρινα, καφέ, γκρι ασημί.
ΛΕΟΝΤΕΣ: Λευκά, ασημί, λευκόχρυσο, πορτοκαλί, μαύρο.
ΠΑΡΘΕΝΟΙ: κιτρινόμαυρα, καφέ, εκρού.
ΖΥΓΟΙ: γκρι-μπλε.
ΣΚΟΡΠΙΟΙ: κόκκινα, κίτρινα, μαύρα.
ΤΟΞΟΤΕΣ:μαύρα, μπλε, ροζ, κόκκινα, καφέ.
ΑΙΓΟΚΕΡΟΙ: μαύρα, μπλε, κίτρινα, καφέ.
ΥΔΡΟΧΟΟΙ: μπλε, μαύρα, πράσινα, καφέ.
ΙΧΘΕΙΣ: καφέ, κόκκινα.
ΚΡΙΟΙ: αποχρώσεις του κόκκινου και του μαύρου.
ΤΑΥΡΟΙ: τα γκρι μπλε.
ΔΙΔΥΜΟΙ: τα κιτρινόμαυρα.
Αυτές είναι οι βάσεις τους. Γιατί μπορεί να συναντήσουμε πολλές παραλλαγές σε κάθε άτομο, ανάλογα με τα υπόλοιπα ζωδιακά στοιχεία που το διέπουν, Είπαμε ότι είναι έξι.
Να δούμε τώρα τις συμβολίζει το κάθε χρώμα:
ΚΙΤΡΙΝΟ: μίσος, απελπισία.
ΠΡΑΣΙΝΟ: ασφάλεια, σιγουριά, ελπίδα.
ΑΣΠΡΟ:καθαριότητα
ΜΠΛΕ: Γαλήνη
ΜΑΥΡΟ-ΓΚΡΙ: απογοήτευση-στενοχώρια
ΚΟΚΚΙΝΟ: ένταση, διέγερση, άγχος.
ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ: διέγερση της όρεξης.
ΡΟΖ: γαλήνη, ευεξία.
ΚΑΦΕ: σταθερότητα
Αντί επιλόγου ας αναφερθούμε σε κάποιες περίεργες συμπτώσεις, κάποιες παράξενες ομοιότητες στον τρόπο δολοφονίας και το περιβάλλον δύο προέδρων των ΗΠΑ, του Λίνκολν και του Κέννεντυ:
u Το βαθύτερο κίνητρο της δολοφονίας και των δύο, θεωρείται το ενδιαφέρον τους για την ισότητα πολιτικών δικαιωμάτων όλων των Αμερικανών.
v Ο Λίνκολν είχε εκλεγεί πρόεδρος το 1860 ενώ ο Κέννεντυ το 1960.
Διαφορά 100 χρόνων που ισοδυναμεί με τον κύκλο-βιόρυθμο 100 ετών του Μιλάνκοβιτς που αναφέρουμε αλλού.
w Και οι δύο δολοφονήθηκαν ημέρα Παρασκευή μπροστά στα μάτια των συζύγων τους.
x Και οι δύο πυροβολήθηκαν στο κεφάλι από πίσω.
y Ο δολοφόνος του Λίνκολν, Τζων Γουίλκες Μπούθ, γεννήθηκε το 1839.Του Κέννεντυ, Λη Χάρβευ Οσβαλντ το1939. Πάλι ο κύκλος των 100 ετών.
z Και οι δύο δολοφόνοι, δολοφονήθηκαν πριν δικαστούν.
{ Τα ονόματα των δύο δολοφόνων, JOHN WILKES BOOTH και LEE HARVEY OSWALD, έχουν 15 γράμματα το καθένα.
| Ο Οσβαλντ πυροβόλησε τον Κέννεντυ από μια αποθήκη και έτρεξε να κρυφτεί σ ένα θέατρο. Ο Μπουθ είχε πυροβολήσει τον Λινκολν μέσα σένα θέατρο και έτρεξε να κρυφτεί σε μια αποθήκη.
} Τα ονόματα LINCOLN και KENNEDY έχουν 7 γράμματα το καθένα.
~ Ο Γραμματέας του Λίνκολν λεγόταν Κέννεντυ και είχε συμβουλέψει τον πρόεδρο να μην πάει στο θέατρο.
Ο Γραμματέας του Κέννεντυ λεγόταν Λίνκολν και είχε συμβουλέψει τον πρόεδρο να μην πάει στο Ντάλας.
uu Παιδιά και των δύο προέδρων πέθαναν λίγο πριν τις δολοφονίες τους, κατά τη διάρκεια της προεδρίας τους και της κατοικήσεως στο Λευκό Οίκο.
uv Οι διάδοχοι και των δύο δολοφονηθέντων προέδρων, ονομάζονταν Τζόνσον.
uw Ο διάδοχος του Λίνκολν γεννήθηκε το 1808 και του Κέννεντυ το 1908.
ux Τα ονόματα των δύο διαδόχων, ANDREW JOHNSON και LYNDON JOHNSON έχουν δεκατρία γράμματα το καθένα. Και οι δύο ήταν δημοκρατικοί γερουσιαστές του Νότου.
Κοπυράϊτ: Βασίλης Παν. Κουτουζής Δημοσιογράφος - ερευνητής